مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 09:052020-11-14اقتصادي

فارس من|دلایل توقف طرح احداث جاده تکاب-زنجان چیست؟


با وجود بهره مندی تکاب از معادن طلا و معادن سنگ، این شهرستان در زمینه توسعه ای از عقب ماندگی تاریخی رنج می برد به طوری که راه دسترسی این شهر به مرکز استان آذربایجان غربی و پایتخت کشور مناسب نیست و عملیات اجرایی محور «عربشاه گَروس تکاب- یاسوکند بیجار» .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، مخاطبان سرویس فارس من با ثبت سوژه ای تحت عنوان چرا آسفالت محور عربشاه تکاب - یاسوکند تکمیل نمی شود؟ خواهان پیگیری این موضوع از سوی خبرگزاری فارس شدند.

راه ارتباطی به عنوان شریان اصلی برای اتصال نقاط مختلف کشور، اهمیت زیادی دارد به طوری که راه برای توسعه هر منطقه حائز اهمیت است و ایجاد راه دسترسی مناسب که بتواند مسافت بین شهرها را کوتاه تر کند نیز از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

محور تکاب یاسوکند نیز یکی از این محورهای مهم استان آذربایجان غربی است که درسال های گذشته مورد غفلت مسوولان قرار گرفته است.

با توجه به دور بودن تکاب از مرکز استان، کوهستانی بودن منطقه و وجود جاده های سخت گذر در این شهرستان ضرورت دارد نسبت به توسعه راه های تکاب بیش از پیش توجه شود.

تکاب از طریق شهر دندی، بخش یاسوکند حسن آباد با استان زنجان، از طریق شهرهای بیجار و دیواندره با استان کردستان و به واسطه محور گوجه قلعه سی هشترود به صورت مستقیم با استان آذربایجان شرقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|دلایل توقف طرح احداث جاده تکاب-زنجان چیست؟

فارس من|دلایل توقف طرح احداث جاده تکاب-زنجان چیست؟